loading...

مقالات برتر

ویدکس در صورت نیاز به صحبت با یکی از اعضای تیم در مورد عدم عملکرد سمعک ، اطلاعات ضمانت ، اتصال برنامه یا سایر موارد ، با گزینه های مختلف خدمات مشتری روبرو است. تکرارهای خدمات مشتری به سرعت به سوالات پ

بازدید : 41 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

ویدکس در صورت نیاز به صحبت با یکی از اعضای تیم در مورد عدم عملکرد سمعک ، اطلاعات ضمانت ، اتصال برنامه یا سایر موارد ، با گزینه های مختلف خدمات مشتری روبرو است. تکرارهای خدمات مشتری به سرعت به سوالات پاسخ می دهند.

 در صورت نیاز به تعمیرات یا لوازم ، ویدکس می تواند از طریق وب سایت شما را با یک شریک محلی مطابقت دهد.

خارج از ساعت خدمات مشتری ، منابع مفید زیادی در وبسایت ویدکس خواهید یافت ، از جمله مرکز پشتیبانی و سوالات متداول.

نظرات مشتری

ویدکس در حال حاضر بر اساس 31 بررسی مشتری ، در وب سایت ConsumerAffairs.com دارای رضایت کلی 2.5 ستاره از 5 است. به طور کلی ، بررسی های مختلفی در این سایت وجود دارد ، برخی از کاربران از کیفیت صدا شکایت دارند.

"من 7 ماه است که یک سمعک ویدکس برای گوش راست دارم. مهم نیست که از چه تنظیماتی استفاده می کنم ، هر زمان که سمعک را لمس می کنم یا هر کسی یا چیزی به گوش من نزدیک می شود ، بازخورد می گیرم. " "این بسیار آزار دهنده است. تاکنون نتوانسته ام درمانی پیدا کنم. "

ویدکس با این مشتری تماس گرفت و سعی کرد مشکل را برطرف کند.

برخی از افراد به شدت از دستگاه های خود راضی هستند:

"من کاملاً سمعک هایم را دوست دارم. آنها بسیار راحت هستند و من می توانم تمام روز آنها را بپوشم. من خیلی بهتر می شنوم ، "یکی از منتقدان در وب سایت می گوید. "من در گوش دادن به یک نفر یا هنگام حضور در یک گروه اطمینان بیشتری دارم. اخیراً ، من در یک رستوران بودم و در شنیدن افراد پشت میزم مشکلی نداشتم. فروش سمعک ویدکس بهترین چیزی بود که می توانست برایم اتفاق بیوفتد "

در وب سایت HearingTracker ، ویدکس در حال حاضر دارای امتیاز 4 از 5 ستاره ، بر اساس 29 بررسی است.

یکی از منتقدان می گوید: "من هیچ گلوله جادویی برای محیط های دردسرساز مانند رستوران های پر سر و صدا احساس نمی کنم." "قبلاً سخت بود و هنوز هم دشوار است. به من گفتند انتظار این را داشته باش من یک سیم گیرنده دردسرساز در یک واحد داشتم که به سرعت توسط کارمندان شنوایی سنجی محلی تعویض و اصلاح شد. نتیجه نهایی این است که من اطمینان دارم که [این سمعک ها] شنوایی من را به طرز گسترده ای بهبود بخشیده است ، اما من ارزیابی آن را غیرممکن می دانم. "

یک بررسیگر دیگر می گوید: "سمعک من با iPhone و TV Play سازگار است. "من دیگر نیازی به زیرنویس بسته ندارم و احساس ناتوانی کمتری می کنم و احساس می کنم می توانم ارتباط بهتری برقرار کنم. من زودتر تلفن همراه نداشتم زیرا از هیچ تلفنی نمی شنیدم. من عاشق این فناوری جدید هستم! "

بردن

با وجود بسیاری از سمعک ها ، ممکن است دشوار باشد که از کجا شروع کنیم. با ویدکس می توانید یک راه حل شنوایی متناسب با بودجه و شرایط خود پیدا کنید و با شرکتی که بیش از 60 سال تجربه دارد همکاری کنید. همچنین از گزینه های مختلف خدمات به مشتری بهره مند خواهید شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 2,281
  • بازدید کلی : 7,310